Rejestr zmian      sep        Instrukcja obsługi        sep        Statystyki        sep        Redakcja        sep      Strona Biblioteki 

pomniejsz powiększ

niedowidzacy
  • Strona główna

    • Dane teleadresowe
  • Dokumenty

    • Regulamin korzystania z usług
    • Regulamin organizacyjny
    • STATUT
    • Uchwała o powołaniu
    • Polityka prywatności
  • Konsultacje społeczne

    • Zarządzenie nr 17/2016
  • Strategia rozwoju

    • 2012 - 2015
    • 2016 - 2020
  • Plany i sprawozdania finansowe

    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
    • 2017
    • 2018
  • Zamówienia publiczne

    • Aktualne
    • Zakończone
      • 1. Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie
      • 2. Wykonanie robót brukarskich przy budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie
  • Załatwianie spraw

    • Czas pracy
  • Kontrole

    • 2013
    • 2014
    • 2016
Tu jesteś: BIP » Zamówienia publiczne » Zakończone » 2. Wykonanie robót brukarskich przy budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie

Artykuł archiwalny

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

linia

<p>Cieszyn, dnia 06.07.2015r.</p> <p>SYGN. GBPH.26/1/15</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>OGŁOSZENIE O ZAM&Oacute;WIENIU</strong></p> <p><strong>Opublikowane w Biuletynie Zam&oacute;wień Publicznych</strong></p> <p><strong>Dnia 06.07.2015r. pod numerem:</strong> <strong>166106 - 2015</strong></p> <h1><span style="font-size: 14px;"><em>ZAMAWIAJĄCY (art. 41 pkt 1), 3) uPzp)</em></span></h1> <p>Gminna Biblioteka Publiczna w Hażlachu, ul. Gł&oacute;wna 37, 43-419 Hażlach</p> <p>Tel/fax: (033) 856-83-60</p> <p>strona internetowa: <a href="http://www.hazlach.naszabiblioteka.com">www.hazlach.naszabiblioteka.com</a></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong><em>OKREŚLENIE TRYBU ZAM&Oacute;WIENIA (art. 41 pkt 2) uPzp)</em></strong></p> <p>Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 euro.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong><em>OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAM&Oacute;WIENIA WRAZ Z INFORMACJĄ O OFERTACH CZĘŚCIOWYCH, WARIANTOWYCH, UMOWIE RAMOWEJ, DYNAMICZNYM SYSTENMIE ZAKUP&Oacute;W, AUKCJI ELEKTRONICZNEJ ORAZ ZAM&Oacute;WIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH (art. 41 pkt 4, 5), 12)-15) uPzp)</em></strong></p> <ol> <li>Przedmiot zam&oacute;wienia obejmuje wykonanie drogi wewnętrznej, parkingu, chodnika i dojścia do budynku wraz z placykiem rekreacyjnym zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarami rob&oacute;t, Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie przy ul. Katowickiej 5.</li> </ol> <p>UWAGI:</p> <p>- zakres zam&oacute;wienia obejmuje wyłącznie realizację rob&oacute;t określonych w dziale 3 poz. od 43 do 84 przedmiaru rob&oacute;t,</p> <p>- w zakresie działu 3.8 Zamawiający dostarcza bujak oraz 6 ławek drewnianych, Wykonawca winien w kosztorysie uwzględnić wyłączni ich montaż.</p> <p><strong><span style="text-decoration: underline;">&nbsp;</span></strong></p> <ol start="2"> <li><strong><span style="text-decoration: underline;">Przedmiot zam&oacute;wienia winien być wykonany bezkolizyjnie z trwającymi na obiekcie robotami budowlanymi.</span></strong></li> </ol> <p><strong>&nbsp;</strong></p> <ol start="3"> <li>Tam gdzie w SIWZ oraz w Szczeg&oacute;łowych Specyfikacjach Technicznych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiał&oacute;w, zamawiający dopuszcza oferowanie materiał&oacute;w r&oacute;wnoważnych pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametr&oacute;w technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Ponadto szczeg&oacute;łowy opis przedmiotu zam&oacute;wienia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ w postaci dokumentacji projektowej, przedmiaru (kosztorysu ślepego) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru rob&oacute;t.</li> </ol> <p>&nbsp;</p> <p><strong>4</strong> Wsp&oacute;lny Słownik CPV:</p> <p>45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynk&oacute;w,</p> <p>45.21.23.30-8 Roboty budowlane w zakresie bibliotek</p> <ol start="5"> <li>Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.</li> <li>Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakup&oacute;w oraz wybierać oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</li> <li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zam&oacute;wień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zam&oacute;wienia podstawowego.</li> </ol> <p>&nbsp;</p> <p><strong><em>TERMIN WYKONANIA ZAM&Oacute;WIENIA (art. 41 pkt 6) uPzp)</em></strong></p> <p>Termin realizacji zam&oacute;wienia: w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy</p> <p><strong><em>&nbsp;</em></strong></p> <p><em>WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU OCENY DOKONYWANIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNK&Oacute;W (art. 41 pkt 7) uPzp)</em></p> <ol> <li>O zam&oacute;wienie mogą ubiegać się Wykonawcy, kt&oacute;rzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zam&oacute;wień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, tj:</li> <li>a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania - <em>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, kt&oacute;rych spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać;</em></li> </ol> <p>&nbsp;</p> <ol> <li>b) posiadają wiedzę i doświadczenie<em> - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, kt&oacute;rych spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać;</em></li> </ol> <p>&nbsp;</p> <ol> <li>c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zam&oacute;wienia<em> - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, kt&oacute;rych spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać;</em></li> </ol> <p>&nbsp;</p> <ol> <li>d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zam&oacute;wienia <em>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, kt&oacute;rych spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</em>.</li> </ol> <p>&nbsp;</p> <ol start="2"> <li>Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokument&oacute;w, o kt&oacute;rych mowa w pkt 6 specyfikacji istotnych warunk&oacute;w zam&oacute;wienia. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunk&oacute;w zam&oacute;wienia oraz uPzp.</li> <li>Ocena spełniania warunk&oacute;w udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia &ndash; nie spełnia.</li> <li>Nie spełnienie warunk&oacute;w udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy <br />i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.</li> </ol> <p><em>&nbsp;</em></p> <p><strong><em>INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA WARUNK&Oacute;W UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU</em></strong></p> <ol> <li>Wykonawca w celu potwierdzenia spełniana warunk&oacute;w udziału w postępowaniu wynikających z&nbsp;art. 22 uPzp, kt&oacute;rych opisu Zamawiający dokonał w pkt. 5 SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp winien jest złożyć następujące dokumenty:</li> </ol> <p>1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 uPzp,</p> <p>2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,</p> <p>3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że&nbsp;Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatk&oacute;w lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w&nbsp;całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;</p> <p>4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z&nbsp;opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;</p> <p>5) oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej,</p> <p>6) oświadczenie o spełnianiu warunk&oacute;w udziału w postępowaniu.</p> <p><span style="text-decoration: underline;">&nbsp;</span></p> <ol start="2"> <li><span style="text-decoration: underline;">Na ofertę winny składać się następujące dokumenty i załączniki:</span></li> </ol> <p>1) formularz ofertowy,</p> <p>2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 uPzp,</p> <p>3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;</p> <p>4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatk&oacute;w lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w&nbsp;całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,</p> <p>5) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega <br />z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;</p> <p>6) oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej,</p> <p>7) oświadczenie o spełnianiu warunk&oacute;w udziału w postępowaniu,</p> <p>8) dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt&nbsp;10.7 SIWZ,</p> <p>9) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część rob&oacute;t budowlanych powinien on złożyć oświadczenie o zakresie rob&oacute;t budowlanych do wykonania przez Podwykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 7 SIWZ,</p> <p>10) kserokopia wadium,</p> <p>11) kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru kosztorysu uproszczonego ślepego wraz z&nbsp;podaną przyjętą wartością&nbsp; r-g&nbsp; i poziomem narzut&oacute;w oraz wykaz zastosowanych materiał&oacute;w i sprzętu wraz z podaniem cen jednostkowych.</p> <p>&nbsp;</p> <ol start="3"> <li>Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wsp&oacute;lnie przez dwa lub więcej podmiot&oacute;w gospodarczych (konsorcja/sp&oacute;łki cywilne):</li> </ol> <p>1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu&nbsp; o&nbsp;udzielenie zam&oacute;wienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a&nbsp;pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie <br />z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego <br />z partner&oacute;w, winno być dołączone do oferty;</p> <p>2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 2 ppkt 2), 3), 4), 5), 6) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wsp&oacute;lnie.</p> <ol start="4"> <li>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokument&oacute;w o kt&oacute;rych mowa w pkt. 2 ppkt. 3), 4), 5) Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że:</li> </ol> <p>1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;</p> <p>2) nie zalega z uiszczaniem podatk&oacute;w, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p> <p>Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w kt&oacute;rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokument&oacute;w, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w kt&oacute;rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong><em>INFORMACJE NA TEMAT WADIUM (art. 41 pkt 8) uPzp)</em></strong></p> <p>Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 3.000zł (słownie: trzy tysięcy&nbsp; złotych).</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong><em>KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE (art. 41 pkt 9) uPzp)</em></strong></p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Cena - 95%</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Okres udzielonej gwarancji &ndash; 5%</p> <p><strong><em>&nbsp;</em></strong></p> <p><strong><em>&nbsp;</em></strong></p> <p><strong><em>MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT (art. 41 pkt 10 uPzp)</em></strong></p> <p><strong><span style="text-decoration: underline;">Oferty należy składać do: 21.07.2015 r. do godz. 14:00</span></strong></p> <p><strong><span style="text-decoration: underline;">Miejsce: Filia Biblioteki w&nbsp;Pogwizdowie, ​ul. ul. Cieszyńska 82, 43-418 Pogwizd&oacute;w.</span></strong></p> <p><strong><em>&nbsp;</em></strong></p> <p><strong><em>TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ (art. 41 pkt 11 uPzp)</em></strong></p> <p>Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z&nbsp;upływem terminu składania ofert.</p> <p>&nbsp;</p> <p>W załączeniu ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zam&oacute;wień Publicznych.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong><em>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dyrektor Gminnej</em></strong></p> <p><strong><em>&nbsp; Biblioteki Publicznej</em></strong></p> <p><strong><em>&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;w Hażlachu</em></strong></p> <p><strong><em>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; /---/</em></strong></p> <p><strong><em>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Danuta Łysek</em></strong></p> <p>&nbsp;</p>




INFORMACJE O ARTYKULE

Autor: Danuta Łysek
Zredagował(a): Danuta Łysek
Data powstania: 07.07.2015 21:01
Data ostatniej modyfikacji: 08.07.2015 12:45
Liczba wyświetleń: 371

ARTYKUŁY ARCHIWALNE

Lp. Data modyfikacji Zredagował
1 08.07.2015 10:22 Danuta Łysek
2 08.07.2015 10:14 Danuta Łysek
3 08.07.2015 10:10 Danuta Łysek
4 07.07.2015 21:01 Danuta Łysek




Wyszukiwarka Rejestr zmian Redakcja Instrukcja obslugi BIP Statystyki odwiedzin