Rejestr zmian      sep        Instrukcja obsługi        sep        Statystyki        sep        Redakcja        sep      Strona Biblioteki 

pomniejsz powiększ

niedowidzacy
  • Strona główna

    • Dane teleadresowe
  • Dokumenty

    • Regulamin korzystania z usług
    • Regulamin organizacyjny
    • STATUT
    • Uchwała o powołaniu
    • Polityka prywatności
  • Konsultacje społeczne

    • Zarządzenie nr 17/2016
  • Strategia rozwoju

    • 2012 - 2015
    • 2016 - 2020
  • Plany i sprawozdania finansowe

    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
    • 2017
    • 2018
  • Zamówienia publiczne

    • Aktualne
    • Zakończone
      • 1. Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie
      • 2. Wykonanie robót brukarskich przy budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie
  • Załatwianie spraw

    • Czas pracy
  • Kontrole

    • 2013
    • 2014
    • 2016
Tu jesteś: BIP » Zamówienia publiczne » Zakończone » 1. Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

linia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową, nadbudową i remontem budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie przy ul. Katowickiej 5.

Hażlach: Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie
Numer ogłoszenia: 345800 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna w Hażlachu , ul. Główna 37, 43-419 Hażlach, woj. śląskie, tel. 33 8568360, faks 33 8568360.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.naszabiblioteka.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową, nadbudową i remontem budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie przy ul. Katowickiej 5. 2. Zakres robót obejmuje: I. rozbudowę budynku od strony elewacji tylnej o układ szybu windowego z węzłem sanitarnym, II. przebudowę klatki schodowej wraz z nadbudową poddasza na funkcje użyteczności publicznej, III. remont istniejącej funkcji użytkowej, IV. termomodernizację budynku, V. rozbiórkę stropu I piętra budynku biblioteki wraz z schodami na poziomie poddasza, rozbiórkę więźby dachowej, VI.wykonanie konstrukcji i wykończenia Altanki. 3 Uwagi: 3.1 Przedmiot zamówienia: - nie obejmuje wykonania: instalacji klimatyzacji - dział. 5 - poz. od 132 do 157 przedmiaru robót branża: instalacje sanitarne wentylacja i klimatyzacja; kanalizacja deszczowa; - w przedmiarze robót branża: zagospodarowanie robót przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wyłącznie: działu 2 - Altanka ogrodowa poz. od 26-42, (wszystkie pozostałe roboty tj.: rozbiórka budynku gospodarczego - dział 1; droga wewnętrzna, parking, chodniki i dojścia do budynku, placyk rekreacyjny - dział 3 oraz osłona śmietnika - dział 4 nie są przedmiotem zamówienia). 3.2 Tam gdzie w SIWZ oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w przypadku robót budowlanych stanowi załącznik do niniejszego wniosku w postaci dokumentacji projektowej, przedmiaru (kosztorysu ślepego) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.21.20.00-6, 45.21.23.00-9, 45.21.23.30-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 30.000zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca udokumentuje, że wykonał w okresie 5 lat minimum jedną robotę ogólnobudowlaną, która obejmowała swoim zakresem dostawę i montaż windy dla osób niepełnosprawnych, a ogółem wartość robót wynosiła co najmniej 1.000.000,00zł brutto

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zmówienia w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, 2) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część robót budowlanych powinien on złożyć oświadczenie o zakresie robót budowlanych do wykonania przez Podwykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 7 SIWZ, 3) kserokopia wadium, 4) kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru kosztorysu uproszczonego ślepego wraz z podaną przyjętą wartością r-g i poziomem narzutów oraz wykaz zastosowanych materiałów i sprzętu wraz z podaniem cen jednostkowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) zmiana (przedłużenie) terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć w szczególności w razie: - konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego zakończenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, - wystąpienia nietypowych warunków atmosferycznych mających istotny wpływ na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, b) zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy, c) zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia ze strony Wykonawcy i Zamawiającego - może ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek. Osoba ze strony Wykonawcy musi posiadać kwalifikacje zawodowe nie gorsze niż wymagał Zamawiający w SIWZ. Osoba ta musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. 2. Wszelkie istotne zmiany postanowień zawartej umowy powinny zostać wprowadzone drogą pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hazlach.naszabiblioteka.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filia Biblioteki w Pogwizdowie, ul. Katowicka 5, 43-418 Pogwizdów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2014 godzina 14:00, miejsce: Filia Biblioteki w Pogwizdowie, ul. Katowicka 5, 43-418 Pogwizdów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Programu Wieloletniego Kultura + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Załączniki

Lp. Opis Nazwa
1. Ogłoszenie o zamówieniu ogloszenie...u.pdf
2. SIWZ SIWZ.pdf
3. Załączniki 1-7 zalaczniki_1-7.docx
4. Projekt umowy zalacznik_...y.doc
5. Dokumentacja część 1 Dokumentacja_1.zip
6. Dokumentacja część 2 Dokumentacja_2.zip
7. Dokumentacja część 3 Dokumentacja_3.zip

INFORMACJE O ARTYKULE

Autor: Danuta Łysek
Zredagował(a): Danuta Łysek
Data powstania: 17.10.2014 17:20
Data ostatniej modyfikacji: 20.10.2014 22:29
Liczba wyświetleń: 1127

ARTYKUŁY ARCHIWALNE

Lp. Data modyfikacji Zredagował
1 17.10.2014 17:20 Danuta Łysek




Wyszukiwarka Rejestr zmian Redakcja Instrukcja obslugi BIP Statystyki odwiedzin