Rejestr zmian      sep        Instrukcja obsługi        sep        Statystyki        sep        Redakcja        sep      Strona Biblioteki 

pomniejsz powiększ

niedowidzacy
  • Strona główna

    • Dane teleadresowe
  • Dokumenty

    • Regulamin korzystania z usług
    • Regulamin organizacyjny
    • STATUT
    • Uchwała o powołaniu
    • Polityka prywatności
  • Konsultacje społeczne

    • Zarządzenie nr 17/2016
  • Strategia rozwoju

    • 2012 - 2015
    • 2016 - 2020
  • Plany i sprawozdania finansowe

    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
    • 2017
    • 2018
  • Zamówienia publiczne

    • Aktualne
    • Zakończone
      • 1. Rozbudowa, nadbudowa i remont budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie
      • 2. Wykonanie robót brukarskich przy budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie
  • Załatwianie spraw

    • Czas pracy
  • Kontrole

    • 2013
    • 2014
    • 2016
Tu jesteś: BIP » Zamówienia publiczne » Zakończone » 2. Wykonanie robót brukarskich przy budynku Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

linia

Cieszyn, dnia 06.07.2015r.

SYGN. GBPH.26/1/15

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych

Dnia 06.07.2015r. pod numerem: 166106 - 2015

ZAMAWIAJĄCY (art. 41 pkt 1), 3) uPzp)

Gminna Biblioteka Publiczna w Hażlachu, ul. Główna 37, 43-419 Hażlach

Tel/fax: (033) 856-83-60

strona internetowa: www.hazlach.naszabiblioteka.com

 

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA (art. 41 pkt 2) uPzp)

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 euro.

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA WRAZ Z INFORMACJĄ O OFERTACH CZĘŚCIOWYCH, WARIANTOWYCH, UMOWIE RAMOWEJ, DYNAMICZNYM SYSTENMIE ZAKUPÓW, AUKCJI ELEKTRONICZNEJ ORAZ ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH (art. 41 pkt 4, 5), 12)-15) uPzp)

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie drogi wewnętrznej, parkingu, chodnika i dojścia do budynku wraz z placykiem rekreacyjnym zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót, Biblioteki Publicznej w Pogwizdowie przy ul. Katowickiej 5.

UWAGI:

- zakres zamówienia obejmuje wyłącznie realizację robót określonych w dziale 3 poz. od 43 do 84 przedmiaru robót,

- w zakresie działu 3.8 Zamawiający dostarcza bujak oraz 6 ławek drewnianych, Wykonawca winien w kosztorysie uwzględnić wyłączni ich montaż.

 

  1. Przedmiot zamówienia winien być wykonany bezkolizyjnie z trwającymi na obiekcie robotami budowlanymi.

 

  1. Tam gdzie w SIWZ oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ w postaci dokumentacji projektowej, przedmiaru (kosztorysu ślepego) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

 

4 Wspólny Słownik CPV:

45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków,

45.21.23.30-8 Roboty budowlane w zakresie bibliotek

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
  2. Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz wybierać oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (art. 41 pkt 6) uPzp)

Termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU OCENY DOKONYWANIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW (art. 41 pkt 7) uPzp)

  1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, tj:
  2. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać;

 

  1. b) posiadają wiedzę i doświadczenie - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać;

 

  1. c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać;

 

  1. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

 

  1. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uPzp.
  2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia – nie spełnia.
  3. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy
    i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.

 

INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniana warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 uPzp, których opisu Zamawiający dokonał w pkt. 5 SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp winien jest złożyć następujące dokumenty:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 uPzp,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5) oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej,

6) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

  1. Na ofertę winny składać się następujące dokumenty i załączniki:

1) formularz ofertowy,

2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 uPzp,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

5) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

6) oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej,

7) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

8) dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.7 SIWZ,

9) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część robót budowlanych powinien on złożyć oświadczenie o zakresie robót budowlanych do wykonania przez Podwykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 7 SIWZ,

10) kserokopia wadium,

11) kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru kosztorysu uproszczonego ślepego wraz z podaną przyjętą wartością  r-g  i poziomem narzutów oraz wykaz zastosowanych materiałów i sprzętu wraz z podaniem cen jednostkowych.

 

  1. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne):

1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu  o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie
z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego
z partnerów, winno być dołączone do oferty;

2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 2 ppkt 2), 3), 4), 5), 6) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie.

  1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 ppkt. 3), 4), 5) Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

INFORMACJE NA TEMAT WADIUM (art. 41 pkt 8) uPzp)

Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 3.000zł (słownie: trzy tysięcy  złotych).

 

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE (art. 41 pkt 9) uPzp)

            Cena - 95%

            Okres udzielonej gwarancji – 5%

 

 

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT (art. 41 pkt 10 uPzp)

Oferty należy składać do: 21.07.2015 r. do godz. 14:00

Miejsce: Filia Biblioteki w Pogwizdowie, ​ul. ul. Cieszyńska 82, 43-418 Pogwizdów.

 

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ (art. 41 pkt 11 uPzp)

Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

W załączeniu ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.

 

    Dyrektor Gminnej

  Biblioteki Publicznej

     w Hażlachu

          /---/

    Danuta Łysek

 




Załączniki

Lp. Opis Nazwa
1. SIWZ SIWZ.pdf
2. Projekt umowy zalacznik_...y.pdf
3. Załączniki 1-5 zalaczniki_1-5.docx
4. Dokumentacja techniczna bruk.zip

INFORMACJE O ARTYKULE

Autor: Danuta Łysek
Zredagował(a): Danuta Łysek
Data powstania: 07.07.2015 21:01
Data ostatniej modyfikacji: 08.07.2015 12:53
Liczba wyświetleń: 472

ARTYKUŁY ARCHIWALNE

Lp. Data modyfikacji Zredagował
1 08.07.2015 12:50 Danuta Łysek
2 08.07.2015 12:47 Danuta Łysek
3 08.07.2015 12:45 Danuta Łysek
4 08.07.2015 10:22 Danuta Łysek
5 08.07.2015 10:14 Danuta Łysek
6 08.07.2015 10:10 Danuta Łysek
7 07.07.2015 21:01 Danuta Łysek




Wyszukiwarka Rejestr zmian Redakcja Instrukcja obslugi BIP Statystyki odwiedzin